ماهان سفر09

با داشتن کارتهای بانکی عضو شتاب و رمز دوم هزینه قیمت بلیط اتوبوس را به صورت اینترنتی پرداخت و رزرو بلیط یا خرید بلیط اتوبوس را ارزان و با تخفیف بصورت آنلاین انجام دهید.

ورود

تهران ، ترمینال غرب ورودی 8  ضلع شرقی سالن مسافربری ، تلفن اطلاعات رزرو بلیط :

2- 02144665051 

تهران ترمینال جنوب ، جنب خط گرمسار و قم ، تلفن رزرو :

02155335533

شماره کارت ماهان سفر ایرانیان در بانک اقتصاد نوین به نام آقای حامد باقری برای رزرو و خرید بلیط اتوبوس بصورت کارت به کارت با استفاده از رمز اول کارت بانکی :

6274-1211-4436-7380

برای اجاره اتوبوس دربستی در تهران با شماره تلفن های 5533 5533 و یا 09121192396 تماس حاصل نمایید.

نمایندگی و شعبات ماهان سفر

شما با کلیک در انتهای متن میتوانید از شماره تلفن نمایندگی ها و شعبات ماهان سفر ایرانیان و آدرس آنها در شهرستانها آگاه شوید.

ادامه مطلب

قیمت بلیط اتوبوس

در این بخش قیمت بلیط اتوبوس vip و درجه 1 از مبدا تهران به شهرستانها قرار دارد شما میتوانید برای اطلاع از قیمت بلیط اتوبوس به مقصدتان روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

ساعت حرکت اتوبوس ها

در این بخش ساعت حرکت اتوبوس های ماهان سفر ایرانیان اعم از اتوبوس vip و درجه 1 و همچنین اطلاعات مسافت و طول زمان مسیر قرار داده شده است لطفا ادامه مطلب را کلیک کنید.

ادامه مطلب

0
مدل اتوبوس
0
نمایندگی ها
0
تعداد اتوبوس ها
0
بلیط فروخته شده

کیفیت خدمات ما

تامین انتظارات مسافرین در دستیابی و برقراری استانداردهای جهانی در حمل و نقل مسافر با بکارگیری اتوبوس های VIP و پذیرایی با کیفیت در طول سفرهای بین شهری

تاریخچه

تاریخچه شركت مسافربری ماهان سفر ایرانیان   در سال 1372  با نام امید روش ثبت و در ترمینال جنوب به بهره برداری رسید و تا سال 1393 در مسیر تهران گرمسار به فعالیت پرداخت در 26 آذر ماه سال 1393 با تغییر مدیریت و سهامداران شرکت تحولی در آن رخ داد . مدیریت شرکت نسبت …

بلیط اتوبوس و قوانین حقوق مسافر

بلیط اتوبوس و حقوق مسافر قوانین بلیط اتوبوس و حقوق مسافر طی نامه شماره 41795/71 مورخ 95/5/3 توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  و باستناد اختیارات حاصله از ماده ۹ آیین نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی،در پیوست نامه فوق و با موضوع ضوابط حمل …

خدمات ما

 خدمات و سرویس های شرکت مسافربری ماهان سفر ایرانیان خدمات فروش و رزرو بلیط ما بصورت آنلاین ارائه میشود و شعبات و نمایندگی های فروش و رزرو بلیط اتوبوس  در اقصی نقاط کشور و با استفاده از سامانه ( MTSR )Mahansafar Ticket Sales and Reservations  در پایانه های مسافربری ایران و دفاتر خدماتی ، خدمات آنلاین را به …

مأموریت ها

رضایت حداکثری مسافرین با ارائه خدمات کیفیت بالا ، احترام به وقت و حقوق مسافرین، افزایش رضایت و انگیزه کارمندان ، مسئولیت پذیری درقبال بشریت ومحیط زیست و ارزشها .با خرید اتوبوس های جدید vip ولوو ،هدف جدید ما رسیدن به کیفیت اروپایی در حمل مسافر می باشد.

ارسال بار با اتوبوس

ارسال بار با اتوبوس در تهران توسط انبار باربری تعاونی اتوبوس رانی ، در ترمینال های مسافربری انجام می شود.باربری تعاونی اتوبوس رانی ماهان سفر ایرانیان در ترمینال غرب آزادی و ترمینال جنوب ، امکان حمل بار با استفاده از فضای جعبه ها در زیر اتوبوس ها، تا حداکثر وزن مجاز ارسال بار و کالا با اتوبوس ، طبق مقررات بخش حمل و نقل سازمان راهداری ، 1600 کیلو می باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.