شرکت مسافربری ماهان سفر ایرانیان شیراز

 بلیط اتوبوس و تاریخچه شرکت مسافربری

ماهان سفر ایرانیان شیراز در سال 1375 توسط آقای حسین ( دائی محمد) خازنی از اتوبوس داران و رانندگان قدیمی و مجرب شیراز ، با نام سیر و سفر فارس تاسیس گردید. پس از وفات نابهنگام ایشان آقای مهدی خازنی مدیریت شرکت مسافربری را بر عهده گرفت و با توجه به سابقه همکاری با مدیران ماهان سفر ایرانیان نام شرکت را به ماهان سفر ایرانیان شیراز تغییر داد و اکنون با فعالیت در زمینه فروش آنلاین بلیط اتوبوس تجربه شایسته ای از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را برای کاربران فراهم نموده است. ماهان سفر ایرانیان شیراز در صفحه خرید بلیط اتوبوس این سایت نیز قرار دارد و شما فقط چند کلیک با بلیط اتوبوس خود فاصله دارید.

در حال حاضر  شرکت مسافربری ماهان سفر ، در شهر شعر و ادب شیراز با اتوبوس های ماهان وی آی پی مانیتور دار و کلاسیک به مقصد تهران ، قم ، کرج ، اصفهان ، کیش ، بندر عباس ، اهواز ، یزد و کرمان میزبان مسافرین محترم می باشد. تلفن تماس : 07137304650

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

از جمله مهم‌ترین مزایای سفر با اتوبوس ارزان بودن بلیط آن و پوشش سراسری مسیرهای بین شهری است. همچنین ، ساعت حرکت اتوبوس ها تنوع بیشتری نسبت به سایر وسایل نقلیه دارد. از دیگر مزایای خرید آنلاین بلیط اتوبوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان خرید بلیط زودتر از موعد سفر
  • انتخاب دقیق ساعت حرکت بدون نیاز به حضور فیزیکی در ترمینال جهت خرید بلیط
  • امکان مشاهده و مقایسه اتوبوس‌ها برای یک مسیر مشخص در زمان مورد نظر
  • مشاهده قیمت بلیط اتوبوس برای مسیرهای مختلف
  • انتخاب صندلی دلخواه
  • خرید آسان در زمان‌های پرسفر
  • پرداخت آنلاین هزینه

ورود به صفحه خرید بلیط 

استرداد آنلاین بلیط اتوبوس

یکی از مزایای مهم خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سایت ماهان سفر ایرانیان ، امکان استرداد بلیط است. در صورتی که بلیط‌تان را تا یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس کنسل نمایید 10 درصد جریمه کنسلی از کل مبلغ کسر خواهد شد. از یک ساعت مانده به زمان حرکت تا بعد از حرکت، میزان جریمه کنسلی به 50 درصد می‌رسد. اگر شما بلیط اتوبوس را از سایت شرکت مسافربری ماهان سفر ایرانیان خریده‌اید و به هر دلیلی می‌خواهید استرداد کنید، مبلغی که بابت خرید بلیط اتوبوس پرداخته‌اید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پس از کسر جریمه کنسلی به حساب شما واریز می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس از ماهان سفر

شرکت مسافربری ماهان سفر ایرانیان امکان خرید آنلاین بلیط اتوبوس در بسیاری از مسیرهای داخل کشور از جمله از مبدا شیراز به سایر شهر ها را فراهم نموده است. هنگام خرید از ماهان سفر می‌توانید قیمت‌ها و امکانات اتوبوس های شرکت‌های مسافربری زیر مجموعه را با هم مقایسه و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.ضمن اینکه با امکان استرداد بلیط اتوبوس در وب سایت ماهان سفر ایرانیان، پول شما پس از کسر هزینه کنسلی، در کوتاه‌ترین زمان به حساب‌تان بازمی‌گردد.

تماس با ماهان سفر ایرانیان شیراز :

07137304650

مدیریت ماهان سفر شیراز :

09171000014

رزرو بلیط اتوبوس

با رزرو بلیط اتوبوس خیال‌تان از بابت بلیط سفر مطمئن خواهد شد. در روزهای خاص سال مانند تعطیلات و برخی مناسبت‌ها، تهیه بلیط اتوبوس کمی دشوار است، اما شما با رزرو بلیط اتوبوس از قبل، خیال‌تان آسوده است و در روزهای نزدیک به سفر، دغدغه تهیه بلیط نخواهید داشت. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با مشخص کردن مبدا، مقصد، تاریخ سفر و در نهایت انتخاب صندلی خرید اینترنتی بلیط اتوبوس خود را به راحتی انجام دهید.در صورتی که بهر دلیل نمیتوانید خرید اینترنتی بلیط را انجام دهید جهت رزرو بلیط اتوبوس و خرید کارت به کارت با تلفن شرکت ماهان سفر ایرانیان شیراز تماس بگیرید. 

آدرس : شیراز ، ترمینال کاراندیش ، سالن شماره یک روبروی درب ورودی

شماره تماس : 07137304650

شماره تماس مدیریت : 09171000014

اجاره اتوبوس دربستی

اجاره اتوبوس دربستی ، میدل باس و مینی بوس از مبدا شیراز به کلیه نقاط کشور توسط ماهان سفر ایرانیان شیراز فراهم آورده است. جهت سفرهای گردشگری، زیارتی،کاری و سفرهای دسته جمعی یک یا چند روزه برای خانواده ها، سازمان ها و سایر مراکز دولتی و خصوصی، می توانید با تماس با مدیریت شرکت ،بهترین اتوبوس VIP وی آی پی و کلاسیک با مناسب ترین قیمت را سفارش دهید.

 ارزانترین قیمت کرایه اتوبوس دربستی را با یک تماس از ما بپرسید.

تلفن تماس  آقای خازنی برای اتوبوس دربستی در شیراز : 09171000014

قیمت بلیط اتوبوس

قیمت بلیط اتوبوس در مقایسه با قطار و هواپیما تقریبا در تمامی مسیرها ارزان تر می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت بلیط اتوبوس برای تمامی مسیرها، با وارد کردن نام مبدا و مقصد و تاریخ حرکت، تمامی بلیط های اتوبوس رانی شرکت های مسافربری ماهان سفر را ببینید و خریداری کنید. قیمت بلیط اتوبوس ممکن است با توجه به نوع اتوبوس متفاوت باشد، بنابراین شما در این حالت حق انتخاب دارید، که ارزان ترین بلیط اتوبوس ممکن را از سایت ماهان سفر خریداری کنید.

خرید بلیط اتوبوس VIP وی آی پی

اگر سفرتان طولانی است و می‌خواهید خستگی راه به حداقل برسد، اتوبوسی را انتخاب کنید که شرایط رفاهی مناسبی را برای شما فراهم کند.

به این گروه از اتوبوس‌ها که امکانات فوق‌العاده‌ای دارند، اتوبوس‌های VIP وی آی پی گفته می‌شود.

از امکانات اتوبوس‌های VIP  وی آی پی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • صندلی‌های تختخواب‌شو برای استراحت در حین سفر
  • پذیرایی با وعده غذایی سرد یا گرم یا پکیج‌های تغذیه
  • سیستم سرمایش و گرمایش استاندارد متناسب با آب و هوا
  • امکان تماشای فیلم سینمایی در طول مسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *